2016年7月2日星期六

2016 半年結

環球經濟政治環境充滿變數, 黑白天鵝分分秒秒都會出現, 近期英國脫歐都已令人驚心動魄, 將來更大的黑天鵝會不會在美國總統選舉出現呢? 作為投資散戶的我, 只好在投資的方法去平衡, 管好自己的錢包, 即使黑白天鵝的出現亦安然渡過.

由於自問捉底能力極差, 很容易受到外來因素影響, 所以投資方法都依然是用月供形式進行, 機械式操作, 心安理得地儲存資產! 預算今年收集股息總數, 工作花紅等, 可以有資金月供到年尾, 之後再打算吧!

投資組合方面, 依然都是三大主力: 內銀(939,1398);  房託(823,405);指數ETF(2800,A50), , 目前組合比例由年初分別佔62%,26%,11% 調整至54.9%;28.5%;16.6%而未來目標繼續將比例下降, 達至三頭馬車平均地向前衝!


內銀今年派息比率下降至三成左右, 令股息減少一成左右, 而股價依然低迷, 應該是分段吸納的機會;至於房託方面, 美國加息步伐不明朗, 近期多支房託股都創出52週新高, 823股價破頂同時股息分派亦同樣有增長, 前景樂觀!不過近期也輕微減持, 將盈利買入指數ETF及往後月供資金之用!

今年大約收取近12萬股息(大部份已除淨),  平均每月1 萬! 連埋其他投資回報, 希望年尾會有近廿萬非薪金現金流!




29 則留言:

  1. 非常好,實習兄的投資很穩陣,做到長線持有!

    回覆刪除
  2. 其他投資有8萬都唔錯,可否透露點?

    回覆刪除
  3. 努力, 成績真的好

    回覆刪除
  4. 正,不愧為月供大師兄,支持支持 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都等待雲地你的月供優化版成功!

      刪除
  5. 口水流滿地,羨慕好多股息啊⋯⋯

    回覆刪除
  6. 我的投資組合與你亦類似,不過下半年目標為增加本地Reits持股比例;逐步減持內銀

    回覆刪除
    回覆
    1. 近期Reits 熱炒, 相信要等一段時間才可吸納!

      刪除
  7. 恭喜,年收取近12萬股息,已經自由了

    回覆刪除
  8. 你好! 我想開始月供盈富! 但岩岩出黎做野無耐 只可以供$1000-2000. 中銀收$50 如果供$1000 手續費係5% 咁係咪應該係一通開個户口月供比較好?? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中銀做月供好處是免存倉, 免收股息手續費, 而且可以用信用卡去支付款項(有金額限制) ; 匯豐銀行做月供, 好處是免買入佣金雜費, 不過要存倉費, 收股息手續費! 至於在証卷行做月供, 就不知道詳情喇…

      刪除
  9. 澳門只能一手一手買入,不能好像你地咁月供,請問理財兄,現在是否都是以月供方式不斷供以上三頭馬車,請問現時每月供款多少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀, 現在自己仍然有月供股票, 939, 823, A50, 及405, 不過405 香港銀行都沒有月供, 也是只能逐手入, 一個月購入一至兩手! 現在供款大約五萬一個月

      刪除
  10. 你好!作為一個投資新手,從未買過股票,畢咗業岀黎做野2年,之前都有買股票既諗法,只可惜無從入手,最近不斷翻睇你既blog,非常認同月供股票既概念。呢個月決定開始月供股票,打算中銀開户,月供4000。我打算買939(之前都有留意開,屋企人都有買過),覺得呢隻股票不錯,打算供2000,另想分散投資房託,供2000落823,但宜家有個疑問,823股價相比939算高,55蚊左右,如果供2000變相買到既股數相對少,咁派息會唔會又相對地少吧? 定係一開始專注借一隻股票會好哋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好, 好高興你畢業不久就有儲蓄資產習慣的念頭…實在難得! 股息多少跟股票股息率有關係的, 內銀大約是5-6厘, 房託就3-7厘不等…823 就大幾3-4厘, 所以股息不是月供股價平的股票比股價貴的多…至於選股方面,以內銀和房託做例子, 什麼是利好利淡因素, 都會是選股前充份理解( 當然一邊供一邊理解也可)…希望可以幫到你, 也希望你留個名字, 方便日後溝通 :)

      刪除
  11. 大師, 中銀月供沒有405, 而且823太貴的情況下,有哪些房托推薦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也在「一世免佣」銀行作自制月供! 至於823, 我不知道F4 兄指823 太貴是指股價還是一手價錢太貴? 月供不是解決一手太貴嗎? 而股價太貴, 其實我也不知道什麼時候它的股價才會平宜…

      刪除
  12. 理財兄:
    請問可否提供一世免佣係邊間銀行

    亞力

    回覆刪除